zondag 24 februari 2013

Uitgeshopt en Zondag vieren

Hoe leuk shoppen ook is, ik ben altijd direct weer nuchter als ik de prijskaartjes zie. Vorige week beloofde ik mezelf even een dagje shoppen. Ik heb het potje extra opengetrokken en hier 60,- euro uitgehaald (best veel vond ik) Echter in de stad aangekomen, zag ik dat zestig euro helemaal niet meer zo veel is, ik ben het niet meer gewend al die hoge prijzen. Maar het dagje shoppen zou ik naar tevredenheid af maken en dat heb ik ook gedaan. Veel gesnuffeld in de laatste rekken met koopjes en jaaaa daar vond ik een geweldige winterjas voor volgend jaar, helemaal mijn kleur petrol/groen half lang en helemaal mijn prijs € 24,50, ik kocht er nog een sjaal voor € 2,50 bij en superhappy ben ik de winkel uitgestapt. Voor € 27,- euro kocht ik een hard nodige nieuwe winterjas en een sjaal, dat vond ik wel een kopje koffie waard :P en daarvoor had ik nog een gratis bon van NS voor bij de kiosk wheeeeeee.

Maar ik had nog € 33,- over en het hoeft niet op maar mag wel, dus ben ik nog even langs de tweedehands winkel gegaan. Ook daar zeer geslaagd voor een harembroek in donkerblauw een fantastisch vest in blauwtinten, een sjaaltje en een designer t-shirt voor een totaal van € 16,-...ook daar nog een gratis kopje koffie gedronken en superblij huiswaarts gegaan. Een zeer relaxte en geslaagde shopdag, het heeft me goed gedaan en weer een beetje opgeladen. Positief gestemd thuisgekomen en dat doet ons allen wel goed. De € 17,- euro die nog over was is terug gegaan in het potje extra, die het dankbaar bewaart voor het volgende leuke uitje :)

Vandaag hebben we een heerlijke pyjamadag, met af een aan breien, spelletjes doen en tv kijken. Het eten staat op en de zondag is alweer bijna voorbij, ik ga verder genieten........... en wat heb jij gedaan/ga je doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten