donderdag 16 augustus 2012

De wasmiddelpot gevonden!

Eindelijk een wat rustiger dagje vandaag :) Manlief werkte vandaag thuis en liet me vanmorgen heerlijk uitslapen. Dat was echt even heerlijk en een goede start van de dag. Vanmiddag even de deur uit geweest om nog wat werk te verrichten. Met de kleine meid gewandeld, gekookt en toen was het eind van de middag.

We zijn heerlijk even naar het tuincentrum geweest. Ik hoorde dat daar flinke uitverkoop was en we hadden nog wat kleine dingen nodig dus waarom niet..
We liepen even te genieten van de geweldige tuinplantjes, toen mijn ook op iets viel wat ik echt al een tijdje wilde hebben. Een super grote glazen pot met een kraantje eraan. Ik maak zelf wasmiddel en wilde dit al heel lang omdat ik dan niet continue hoef te zeulen met een zware jerrycan wasmiddel of flessen waarvan er altijd meer uitschenkt dan je wilt. Hier draai je gewoon het kraantje open en weer dicht als je hebt wat er nodig is. Hij was afgeprijsd van 45,95 naar 17,50....bingo die was voor ons :) We zijn niet geslaagd voor de ander kleine spulletjes, maar met deze vondst ben ik echt enorm blij. Ik ben bijna door mijn wasmiddel heen en ga van het weekend weer heerlijk aan de slag met marseille zeep om een flinke pot vol te maken.

Nu is het hoogste tijd om naar bed te gaan....nog even een kleine blik op de nieuwe "wasmiddelpot" werpen en ik kan gaan dromen :)

Welterusten allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten